Hulp nodig?
Heeft u hulp nodig bij het maken van het account voor Mijn Vierstroom, aarzel dan niet en neem contact op met de ledenconsulenten. Zij helpen u graag.
Dat kan via de chat. Deze verschijnt rechtsonderin op deze website. Bellen kan ook via telefoonnummer 088 - 0900 400 (maandag tm vrijdag van 9.00 tot 14.00 uur). U kunt ook een email sturen naar ledenservice@vierstroom.nl. Wij helpen u graag!
Hoe kan ik een account aanmaken?
Een account aanmaken (eenmalig registreren) kan op twee manieren:
1. Met een unieke code die u per brief heeft ontvangen. U vult uw unieke code in, uw e-mail adres en u maakt een wachtwoord aan.
2. Zonder unieke code. U vult uw lidnummer, uw adres, geboortedatum en e-mail adres in en maakt een wachtwoord aan.
Waarom moet ik hier gegevens invullen die Vierstroom al van mij heeft?
Met een account voor Mijn Vierstroom krijgt u toegang tot de persoonsgegevens die wij van u geregistreerd hebben en tot diensten die via Mijn Vierstroom aangevraagd kunnen worden. Daarom moeten wij eerst betrouwbaar uw identiteit controleren. Dat doen we door een aantal gegevens te vragen die wij al kennen. Als die gegevens kloppen weten wij dat u de juiste persoon bent die het account aanvraagt en kunnen wij u toegang geven.