Bel Vierstroom Ledenservice. 088 - 0900 400 (lokaal tarief) Heeft u een hulp- of zorgvraag? Regelmatig zoek ik naar informatie op de website van Vierstroom, bijvoorbeeld over zorg en hulpmiddelen. Soms heb ik dan een korte vraag. Op welke manier kan ik dan snel met jullie communiceren? NOURI (68) UIT WOERDEN Daar hebbenwe de chatservice voor in het leven geroepen. Ledenconsulenten Ellen, Jacqueline of Gerrie zijn online aanwezig en reageren als er een vraag wordt gesteld. Je praat dus niet met een ‘chatbot’, maar met een van onze enthousiaste, goed geïnformeerde ledenconsulenten. De chatservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Chatten met Vierstroom CHAT MET LEDENCONSULENTEN vierstroom.nl/contact LID WORDEN VAN VIERSTROOM vierstroom.nl/lid-worden Ja, dat heeft zeker nut. Wij staan voor iedereen klaar als het gaat om gezondheidsvragen en -hulp. Ook als het niet om jezelf gaat, maar om een familielid bijvoorbeeld. De veranderingen in de zorg volgen wij op de voet. Op onze verschillende kanalen kun je hier over lezen. JULES (55) UIT SCHOONHOVEN Mijn moeder van bijna 80 is lid van Vierstroom Ledenservice. Ik lees bij haar vaak het Vierstroommagazine. Mijn moeder zegt regelmatig, dat ik ook lid moet worden. Maar ik ben pas 55. Heeft zo’n lidmaatschap dan wel nut? Lidmaatschap voor 50 plussers Of stuur een e-mail naar ledenservice@vierstroom.nl. ELLEN VAN VLIET LEDENCONSULENT JACQUELINE VIJN LEDENCONSULENT GERRIE GOEDEE LEDENCONSULENT
RkJQdWJsaXNoZXIy NTc0OTk=