Vierstroom Voordeelwinkel

Veelgestelde vragen

Wat is de Vierstroom Voordeelwinkel?

In de Vierstroom Voordeelwinkel vind je meer dan 300 aanbiedingen voor leden van Vierstroom exclusieve kortingen op dagjes uit, de bioscoop, wellness, hotels, sportactiviteiten en nog veel meer! Ook zijn er aanbiedingen voor in huis: van e-books en films tot online fitness. Regelmatig komen er nieuwe deals bij. Het voordeel loopt op tot wel 70%.

Hoe werkt de Vierstroom Voordeelwinkel en hoe moet ik bestellen?

In de Vierstroom Voordeelwinkel doorloop je de volgende stappen:

  1. Ga naar de Vierstroom Voordeelwinkel. Je komt in Mijn Vierstroom.
  2. Log in op Mijn Vierstroom of maak een account aan.
  3. Na inloggen in Mijn Vierstroom kom je direct in de Vierstroom Voordeelwinkel.
  4. Zoek in de Voordeelwinkel wat je wilt, klik op "Info & bestel" en kies het aantal.
  5. Zet het in je winkelwagentje en betaal. 

Wie kan er gebruik maken van de Vierstroom voordeelwinkel?

Iedereen die lid is van Vierstroom en een Mijn Vierstroom account heeft, kan altijd in de Vierstroom Voordeelwinkel.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Vierstroom Voordeelwinkel?

In totaal kunnen acht kaarten/e-tickets per order of arrangement bestellen. 

Wie verzorgt de afhandeling van mijn bestellingen en bedient de klantenservice?

De Vierstroom Voordeelwinkel is een samenwerking met Touch Incentive. Zij handelen alle logistieke processen af en bedienen de klantenservice. Touch Incentive zorgt ervoor dat je bestellingen correct worden verwerkt en op tijd naar je worden verzonden per e-mail of bij je thuis worden bezorgd. 

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

De klantenservice van Touch Incentive staat klaar om je antwoord te geven op al je vragen. Contact opnemen kan op de volgende manier:

  • E-mail: promotions@touchincentive.com. Binnen 24 uur ontvang je een reactie op je email.
  • Telefoon:  010-204 30 75. De telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je betaalt de bestelling met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?

In de meeste gevallen moet je het e-ticket uitgeprint meenemen en geldt dit direct als entreebewijs. Dit is echter niet in altijd zo. Lees daarom altijd goed de instructies die in de bevestigingsemail of op het e-ticket staan.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om aangekochte e-tickets te wijzigen.

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen na 15 minuten? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma. Wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice.

Mijn product is kapot geleverd. Wat nu?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem dan contact op met het emailadres op de pakbon. Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan binnen 14 dagen een e-mail naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook je betaalbewijs en wat foto’s toe van het kapotte product. Je hoort vervolgens binnen 3-5 werkdagen hoe het opgelost gaat worden.

Hoe kan ik een product terug sturen?

Heb je een verkeerd product besteld of is het product niet naar wens? Als je een pakbon per email hebt ontvangen, neem dan contact op met het emailadres op de pakbon. Heb je geen pakbon ontvangen, stuur dan binnen 14 dagen een email naar promotions@touchincentive.com.


Binnen 3-5 werkdagen krijg je een e-mail met uitleg over hoe je je bestelling kunt terugsturen.


Alleen ongebruikte artikelen in de originele verpakking worden retour genomen. Als het product terug is, krijg je van Touch Incentive het aankoopbedrag binnen twee weken terug gestort. De verzendkosten voor het terugsturen worden niet vergoed.